tirsdag den 29. november 2011

Søg og du skal finde....




Jeg har brugt sammenlagt 4 timer på at lede efter en bestemt strikke opskrift.

Jeg havde bildt mig selv ind, at jeg skulle lede efter en lille kvadratisk, sammenpakket opskrift i grå indpakning (som opskrifterne i Stof og Stil), men jeg havde jo købt min opskrift for længe, længe siden, dengang opskrifterne lå i en plastic lomme.
Så ved anden gennemgang af strikke mapperne fandt jeg det jeg søgte.


Grunden til at jeg var så vedholdende med at lede, var den at jeg i dag har fået en pakke.
En garn pakke fra Garnudsalg v. Kenneth Weller.

Jeg har købt noget lækkert virgin Merino i lys army.
Jeg tror det passer godt til en poncho.


Hvad har jeg ellers lavet i dag...

Jeg har selvfølgelig været på arbejde, men bare 2½ time. Jeg skulle jo have fjernet to modermærker i ansigtet. Det fik jeg:




Bagefter gik jeg en hurtig tur, fra Vesterbro til Nytorv. Der så jeg dette! Er det et nyt juletræ til Aalborg midtby????? Nej! ved nærmere eftersyn tror jeg at det er det knækkede, som er på vej på den sidste rejse.
 Vi får se:)



Lige nu ser jeg tv.


Jeg gad godt at der blev en dags pause i person fnidder, er det ikke de danske politikere, er det de amerikanske.
Tænk bare, een dag hvor fokus er på politikken.

Det er svært for mig at finde hoved eller hale i, hvad der egentlig er kommet ud af finansloven, når der hele tiden snakkes om hvordan den ene eller anden politiker ter sig.


Måske skulle jeg bare gå i seng! (Maude)



Godnat, sov godt og drøm sødt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.