tirsdag den 15. november 2011

jeg er på igen

Undskyld mit fravær. Jeg har været så dårlig at pcén ikke har været tændt siden lørdag, så er man da syg!! jeg har været på arbejde idag, troede jo jeg var frisk. Men i morges vendte kvalmen tilbage, jeg tog på arbejde alligevel og det gik fint nok. Håber det er helt ovre nu. Bliver helt bekymret......morgenkvalme......i min alder.....tsk, tsk!!!!!

Jeg var først hjemme efter 16.30 i dag og kørte det sidste af vejen og håbede på at jeg kunne nå at få nogle foto af den nedad gående sol i tågedisen. Jeg fik nogle foto, men ikke just af solen, men lyset. Se bare:


Indkig i Høstemark Skov



På vej gennem Kommuneskoven til vores egen skov.

Høstemark Skov set gennem vildthegnet


Høstemarks Skov til venstre og egen skov til højre.







2 kommentarer:

  1. God bedring, godt at vi kan udelukke en ting, når vi har kvalme ;-)
    Og her troede jeg at hele Jylland havde tåge og se så dine smukke billeder, de er da en gendrivelse af den påstand :-)

    SvarSlet
  2. Tak Lene. Heldigvis var der kun lidt tåge her. Men hvor blev der hurtigt mørkt, jeg var ved at fare vild i vores egen skov, men sig det ikke til nogen:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.