fredag den 16. december 2011

Feriedag ;)

Ja jeg har da holdt lidt ferie, jeg har nemlig fået pusselankerne gjort fine, til jul.
De er næsten bløde på hælene nu. Dejligt.

Jeg har fået købt den sidste julegave. Dejligt

Jeg har købt gave til svigersønnen, som blev udlært i går. Dejligt

Jeg har skrevet referat fra personalemødet i tirsdags. Dejligt (at det er væk fra TO DO-listen)
                                                                              Dumt (at bruge ½ feriedag på det)




rotter der skotter
Disse fyrer fra Ikea, kan vist godt bruges til visualisering af en kendt julesang, når jeg kommer på arbejde:)

I en kælder sort som kul......


Jeg faldt over en kage opskrift, da jeg tjekkede mails, synes den ser lækker ud, og lyder spændende.






Datter og svigersøn kommer og spiser til aften, hvad skal jeg dog finde på??



Dejlig fredag til jer!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.