tirsdag den 20. december 2011

ØH?!!

 Klokken er 18.31 og der er sort som i en brøndgravers r.. (undskyld) udenfor. Alligevel er der lige komme nogle for at købe juletræ. Det bliver da ikke nemt... ( Min søde mand måtte i skoven, med en lommelygte, for de skulle bare have et lille træ som kunne stå på et bord ).



Jeg tror forresten jeg vil være kat i mit næste liv. Lige nu er hendes største problem, hvordan hun får sig klemt ned i kurven?!




 Er det mig du snakker om?




 Jeg tror at jeg vil finde hæklenålen frem og se om jeg kan fremtrylle et par ting til pakkespillet med familien 4.juledag. Jeg skal også på arbejde den dag, så jeg må jo forberede mig i god tid.

Lige hvad jeg har i tankerne, må blive en hemmelighed. Min søster kigger med på bloggen og hun er jo med til pakkespillet ;)






2 kommentarer:

  1. Hej. Ja, pas du på, jeg holder øje med dig.
    Knus Bettesøs og go dag.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.