mandag den 30. januar 2012

jeg leder stadig

efter "giddet.
Nej det er ikke helt sandt.
For i dag lod jeg mig filme, mens jeg arbejdede.
Opgaven, jeg skal lave, går nemlig ud på at se på nuværende praksis og så se hvor det kan være hensigtsmæssigt at justerer.

Noget i den retning, kort fortalt.

selv om jeg ikke har skrevet noget ned, endnu, arbejder hjernen alligevel. Så når jeg sætter min ned, for at skrive, håber jeg ordene vil flyde, som s.... fra en spædekalv.
Ønsketænkning?..... tja, måske....

Men det bliver ikke i aften skidtet skal flyde, for svigermor har lige ringet og klaget sin nød! 
Vandet løber for langsomt ud af vandhanen, og nu har smeden skiftet blandingsbatteri, men der er stadig ikke tryk på vandet.
"Tror du ikke H.... vil komme og se på det?!"
"Jo, i aften skal vi ikke noget, så vi kommer når vi har spist!"

Hvor kom det lige fra, det med vi ikke skal noget. JEG SKAL SKRIVE!

Det var endnu engang, flinkeskole eleven, der dukkede frem.
Hende er jeg ellers ved at sende på aftægt.

Men hun dukker stadig frem, i ubevogtede øjeblikke.

Hyg jer i aften, det vil jeg gøre.  
Sammen med min søde svigermor (og det er hun)!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.