søndag den 29. januar 2012

overspring.......

Jeg skal i gang med en opgave til mit Sprogpakke kursus, men jeg kan ikke finde "giddet".

Jeg laver alt muligt andet: skover birkeris (til børnehavens fastelavnsris), sorterer papirbunker, læser blogs, læser mails, deltager i spørgeskemaundersøgelser, går tur med mand og hund, glæder mig til i aften, hvor vi er inviteret hjem til datter og svigersøn til aftensmad, for første gang.

Tja håber jeg finder "giddet" inden det er for sent.

Nu må der godt holde op med at sne, det er godt nok flot, men jeg skal åbne børnehaven i morgen tidligt og skal kører 25 km i det hvide glatte stads.

positiv, positiv, positiv, bliver jeg ved at minde mig selv om. Hm?!  Jo selvfølgelig..... jeg syede jo patchwork, sammen med min søster og nogle andre søde damer, i går.
jeg fik lavet en madpose og en frugt taske færdige. Jeg fik flettet haler på elefanterne og så fik jeg syet 3 soveposer til mobilos.




Jeg fik begyndt på en boks, som dem Maria syr.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.