fredag den 27. januar 2012

mere energi

synes jeg har været meget energi rigtig i eftermiddag: bagt kage til, patchwork, i morgen, har bagt to forskellige slags boller, lavet noget gymnastikudvalgs arbejde ( af den lidt mere ubehagelige slags), drukket kaffe med manden og serveret en hjemmebragt aftensmad.

Måske skyldes den megen energi, at jeg direkte far arbejde kørte til min gode og dygtige Fod-dame Mona. Her bliver man forkælet med fodbad og kaffe, negle klipning mm., slibning af hård hud, fod massage og en masse andet dejlig.... Jeg har næsten altid fornemmelsen af at svæve hen over jorden, når jeg går derfra :)


I morgen skal jeg sy patchwork sammen med min søster og et par håndfulde andre damer.  Min søster sørger heldigvis for madpakken denne gang, så jeg skal have vand og frugt med ( og lakrids ) og så selvfølgelig kagen til kaffen....








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.