søndag den 15. januar 2012

Stille søndag

Bunken af strygetøj er reduceret lidt......
Noget af vasketøjet på snoren er flyttet ind til afdampning....
Jeg har læst Nordjydske....
Jeg har forberedt en forældre samtale til på tirsdag ( startede i går )......
Jeg har håndsyet lidt patchwork.....
Blogget lidt.....
Trøstespist lidt..........

Og hvorfor har jeg stadig følelsen af ikke at nå noget??????!!!!!!!!

I baghovedet ligger tanker om: samtalen på tirsdag, endnu en samtale med eksperter udefra i beg. af februar, den opgave jeg skal lave inden næste sprogpakke-kursus d. 1. og 2. februar, den kommende uges to aftenmøder samt 'en aften med motion.

Jeg ved godt at det handler om at jeg ikke er vil med de samtaler, er bekymret for at jeg ikke får mig udtrykket klart nok, får spurgt ind til de rigtige ting.
Jeg prøver at holde fast i den følelse jeg har haft, efter lignende samtaler, om at det gik godt, jeg fik sagt det, jeg synes var for barnets bedste og nu var der noget at arbejde videre med.

Det er ikke nemt, men det er der vist heller ikke nogen, som har lovet mig.


Gårsdagens solnedgang i Lille Vildmose

Samme solnedgang, lidt tættere på.


Nogle af de 16 traner, der blev forstyrret af tre ræve. Foto grumset!!!!





Solnedsangen set hjemme fra matriklen, over mod Kommune skoven. I virkeligheden var farverne mere GULD!

Dejligt at have den skønne natur, at kunne fryde sig over. Det vil jeg nødigt undvære.....

God søndag!!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.