fredag den 13. januar 2012

Modvind

Blæsten er taget af, heldigvis.

Jeg føler jeg arbejder mig frem gennem modvind, ikke arbejdspladsens skyld. Men det er alligevel med tilknytning hertil, at der er mange arbejdsopgaver, kursus opgaver mm.

På hjemmefronten lysner det. Vandskaden er udbedret, eller næsten. Vandrøret er lappet, hullet badekarrets afdækning, bliver lappet på mandag.. Og vi har varmet vand i vandhanen hele tiden, nu......


 Det blev heller ikke denne vandskade, der gav anledning til renovering af vores badeværelse. Det er jo kun 30 år gammelt, og det har det så været de sidste 6 år:)

Men det ser jo også fedt ud med to forskellige slags klinker. Og nu kommer der så samme slags fliser på halvdelen af badekarret, som der er på gulvet i brusenischen.  Gulvet er to farvet og nu også badekarret. Ja, ja... jeg venter så på næste vandskade og håber den vil brede sig over et større område.........




Nu vil jeg drikke min FUR-øl færdig og så er jeg vist så kedelig at sengen snart kalder. God start på weekenden!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.