onsdag den 11. januar 2012

tilbageblik

For lidt mere end tre år siden tog jeg et skridt ud i det uvisse. Det skulle vise sig at det blev et skridt i den rigtige retning.

Efter at havde arbejdet det samme sted, gennem mange år, følte jeg at der måtte ske noget, hvis jeg skulle overleve. Det lyder dramatisk, men jeg tror at stressen lå og lurede lige om hjørnet. ( jeg har efterfølgende haft symptomer der har gjort mig mistænksom).

Da jeg kørte hjem fra personalemøde i aftes, tænkte jeg at jeg næsten altid føler overskud efter vores personalemøder. Det tager jeg som et tegn på at jeg pt. er landet på den rette hylde. Ikke at jeg kommer sovende til min læring, men den løfter....

Det lyder rosenrødt, jeg har selvfølgelig dage hvor alt virker uigennemskueligt, rodet og uoverkommeligt. Men, i store træk, er det godt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.