tirsdag den 10. januar 2012

hovsa

Dagen i går forsvandt ud mellem fingrene.....

Selvom jeg havde tidligt fri, var der næsten mørkt da jeg var hjemme.

I dette mørke bliver jeg ugidelig, og laver intet fornuftigt. Sad ved pcén i et par timer, uden at blogge!!!!

så var der tid til aftensmad og derefter var jeg ved at læse aviser, fra tirsdag, onsdag, torsdag og fredag......

jeg fandt en dobbeltside om smartphones og hvad de blandt andet kunne anvendes til.
 Det måtte jeg lige prøve i praksis og så gik tiden.


I dag er en dag med personalemøde, efter arbejdstid... Så jeg er tidligst hjemme kl. 19.30.



Håber manden bliver lidt klogere på vandskade forløbet, i dag.

I går var der en skadesinspektør ude og kigge, han mente at der skulle nogle ud med et varmesøgende kamera ud og kigge, før vi må gøre noget.

Ja, ja og der går tid med det hele.


Om aftenen åbner vi for det varme vand (det er i et varmtvandsrør, hullet er) tænder for vandvarmeren og venter........
Så er det i bad, inden der igen bliver lukket.

Jeg savner mit morgenbad!! Sig bare luksus, men det frisker.. Ja det vil et KOLDT bad da også gøre, men.....



God dag til jer derude!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.