tirsdag den 7. februar 2012

Koldt

I morges da jeg tog på arbejde, viste termometret -15.3 grader.
Da jeg kom hjem var der -5.3 grader.

Den kolde morgen gav en smuk appelsin-sol. Det var med hjertet oppe i halsen da jeg skulle ud på Egensevej. Det var umuligt at se andet end en kæmpe orange sol, lige der hvor jeg skulle se efter biler.

Lige nu har jeg været ude for at fange månen.
Det var utrolig flot da den stod op over Juletræsskoven.

Når jeg går på pension, om tyve år, vil jeg gå på foto kursus.
Jeg vil så gerne lære det, men jeg synes ikke jeg har tid til at sætte mig ind i det. og hvis jeg kun gør det halvt, glemmer jeg det hurtigt igen.





Løg suppen er færdig!
God aften til jer!
Pak jer godt ind hvis i skal ud. Det skal jeg !







2 kommentarer:

  1. Hvor er din måne blevet god - og lidt uhyggelig der imellem træerne ;-)
    god aften til dig med masser af tøj på.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Lene. Jeg havde så travlt med at komme ud, at det blev i futter og uden jakke. Der er heldigvis ikke å langt ned til Juletræs Skoven:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.