søndag den 20. maj 2012

Morgen stemning

Ikke en vind rør sig, fuglene synger, især spætmejsen er ivrig lige udenfor terassedøren.

Manden er cyklet en tur med hunden mens bollerne bager i ovnen. Jeg lavede dejen samtidig med aftensmaden i går.

I dag tror jeg at tomatplanterne skal flyttes i drivhuset, der er ved at være trangt i vindueskarmen. Peber og chilli kan komme samme vej.
Så må agurkerne og melonerne godt blive lidt længere, de skal helst have noget varme, men det er jo på vej, lover de rare mænd og kvinder såm har forstand på den slags. Basillikum er jeg lidt i tvivl om???????? Åh mon ikke det kan gå at de kommer ud også.



Nu skælder skovskaden ud, kan jeg hører, tror at jeg lige vil vende en lille tur udenfor, mens bollerne bliver færdige.

God dag til jer der ude!!



2 kommentarer:

  1. Hej Ulla.
    Det er sådan et liv jeg gerne vil leve.
    mvh.

    Sophia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, Sophia. Desværre er det ikke så idyllisk hverdag, men jeg nyder det når det er.
      Kh. Ulla

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.