onsdag den 23. maj 2012

Her var jeg

Ja, jeg var til galla på Handelsgymnasiet i Turøgade. Min den bette skulle danse lancheir, det stavis vist ikke sådan.

Derefter skulle alle de unge mennesker holde gallafest, hele natten, for her til morgen at få deres eksamenstider at vide.

Det var nogle yndige unge mennesker, nogle mere hjemme i deres påklædning end andre:)
Min havde valgt en kort kjole. Godt valgt, synes jeg, til hendes ringe højde. den fornuftige unge, har købt kjolen brugt. Hun er altså dejlig!!



Senere besøgte vi svigermor, hun bor, for tiden på plejehjem i Vejgård, så det var jo lige om hjørnet. Og så kunne hun jo også lige se billederne af sit bonus barnebarn.

"Er du ikke stolt af hende" spurgte hun.
Tænk, sådan havde jeg slet ikke tænkt, men det er jo det jeg er.
Nok mest fordi hun er den hun er, sej, blød, skrap, dygtig, usikker, og bare så dejlig.

 Jo jeg er Stolt, af begge mine børn.
 De er forskellige og alligevel ens.

 Dejlige unger!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.