onsdag den 5. september 2012

Hm hm

Datter skal bruge en taske/etui til sin bærbare. Den skal være pink, for det er pcén, sådan en kan du da lave, mor!! (Man skulle tro Manden er hendes far! Her må det væretale om miljø påvirkning).

Datter har været her og taget lageret i øjesyn. Vi kiggede stof og garn.

Valget faldt på lilla Natur uld ( som jeg ikke må filte, for så kradser det! ) og noget lyseblå stof med pingviner til for.
Og det vil da være fedt hvis man også kunne vende pingvin stoffet ud, hvis man får lyst til det!

Hendes fantasi fejler ikke noget....


Nu venter jeg bare på garn, for et nøgle er jo for lidt. Og jeg kan ikke starte på det jeg har, jeg er bange for at skiftet ville kunne ses.
 Men nu jeg tænker over det, så kunne jeg jo kamuflerer det på en raffineret måde, ved at sætte et bånd eller noget på.
Ja, det tror jeg at jeg vil.....

Hun får helt sikkert et unikt etui ( jeg ved ikke hvad sådan et hedder ).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.