torsdag den 6. september 2012

Nu musefanger

Her er jeg lidt i skjul for hunden og så kan jeg lege lidt, også.

Er jeg ikke sød? Jeg hedder Berta!
I dag fik vi fat i en killing, der skal være vores nye musefanger.

Misha, vores gamle hunkat er 15 år og vi kan se at hun ikke holder evigt. Hun er blevet tynd og har en knude på maven. Hun skal ikke opereres, og så længe hun virker frisk nok, gør vi ikke noget. Men når vi fornemmer at hun får smerter eller lignende, så kører vi til dyrlægen og lader hende hjælpe hende til markerne med de mange mus.



1 kommentar:

  1. Tillykke med lillemis, den ser bare dejlig ud.
    Hvad synes gammelmis om sådan em lille charmetrold? Ikke særlig godt, plejer at være min erfaring.
    Ud over det er jeg helt enig med dig i planen, ikke at "reparere" på en kat, der er så gammel at den forlængst lever på lånt tid. Missehimlen venter!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.