fredag den 5. oktober 2012

Her sker da lidt

Morgenen startede med at jeg bliv vækket af de to mænd, som gravede på vores grund.
De var velkomne, startede i går eftermiddags og kom for at lave det sidste i dag.

Vi skal have fibernet, så kan vi også se TV2-kanalerne hele året:)

Jeg havde stadig lidt feber, men har ikke ondt nogle steder og der flyder ikke noget væske ud nogle steder. Så jeg ser tiden an.

I går fik jeg fjernet clipsene i maven, det gik godt med de første 9, men de sidste to sad så fast og mærkeligt, at sygeplejersken måtte have assistance af lægen, som kunne tage den ene. Den sidste sad så fast, at han valgte at lokalbedøve mig, inden han gik hårdere tilværks. Og så kom den da også.

Pyh ha, jeg er altså ikke pivet, har en høj smerte tærskel, men det gjorde godtnok ONDT. Godt det kun var to der var så genstridige...

Kuk kuk!!

I går fik jeg også besøg af min dejlige søn, han cyklede 30 km bare for at besøge mig :) Dejlig dreng!

To af mine søde kollegaer kom også på besøg, det er de to jeg arbejder tættest sammen med, det var rigtig hyggeligt.



Så havde jeg også brugt kræfterne for denne dag. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.