søndag den 4. november 2012

God sammenhæng

Vejret og energien (humøret) matcher meget godt i dag.

Kan godt mærke at hverdagen kalder, lige om hjørnet. Det huer mig ikke rigtigt, men måske er det bare fordi jeg bare lige skal i gang igen. Håber det er forklaringen.

Jeg kigger lige fotolisten igennem i apparatet, for at se om der er noget interessant...........................

JO, lidt er der da, og det kommer her:

Torsdagens 25års fødselar ( søn), sammen med sin søster

Datter sammen med sin kæreste

Manden og sønnens bofælle
Vi lavede et overraskelses angre. Ankom, uanmeldt, med aftensmad og gaver. Sønnen så ikke særlig overrasket ud og vi troede at bofællen havde sladret, men Nej. Han havde haft noget besvær med at finde på undskyldninger for at de ikke skulle over og handle ind til aftensmad.
Sønnen sagde også at han ikke havde haft mistanke. Han har bare et godt poker-fjæs, når det gælder overraskelser.


I går, lørdag, havde han inviteret vennerne til fødselsdag.
Dattteren sendte en sms: Han er helt dækket af kanel og siger at nu skal han bare have en halv time i ovnen :)

I dag har han tilkendegivet at han er blevet hvid igen, men at det var lidt slemt og der stadig er kanel i næse og ører. ( så kommer mor-følelserne lidt frem: VÆR ORDENLIG VED MIN SØN! )



Flere fotos:

 Fredag kogte jeg rødbeder og appelsin marmelade og så bagte jeg en roulade med kirsebær marmelade, for der var det mandens tur til at have fødselsdag, og han skulle jo også fejrer lidt.

Dejlig appelsinmarmelade, det er som om solen er gemt i glasset.
Senere skulle jeg være chauffør for min søster, hun skulle til læge og kunne ikke kører selv pga. svimmelhed. Heldigvis var det ikke noget alvorligt, men hun skal alligevel passe på sig selv, skal hun!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.