onsdag den 30. januar 2013

Fy, fy, skamme.......

Dette søde dyr fangede sin første mus i fredags. Dygtig kat! 
Hun fik lov at lege lidt med den(den VAR død), og vi fortalte hende hvor dygtig hun var. 
Pludselig var musen væk!!
 Vi kunne ikke finde den.
 Jeg har ledt og ledt.
 Mit syrum er jo fyldt med stof og garn, så det var ikke nemt.
 MEN i morges kunne jeg lugte død mus. FØJ!
 Jeg kunne ikke lige finde den. 
Så eftermiddagen er gået med at lede. OG jeg fandt den!!! 
Godt proppet ned i en strikke kurv.
 De ting der ligger deri må nok lade livet, for jeg synes det stadig lugter :-(:-(
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. sikke en dygtig jæger du har der :-)
    måske du kan vaske strikketøjet puttet ned i nylon strømper :-)

    SvarSlet
  2. Dygtig missekat!
    God idé med nylonstrømper (eller vaskeposer)

    SvarSlet
  3. Det tror jeg skal prøves. Selvom jeg har meget andet garn og strikketøj, så er jeg lidt nærrig og synes det er spild bare at smide ud. Men tænkte lige at det ville blive filter og garnkager, hvis jeg vaskede det. men hvis det ligger beskyttet i noget, så.... Det skal prøves. TAK!!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.