tirsdag den 29. januar 2013

Hygsom

Dejlig feriedag....
(Meget bedre end den i går, hvor jeg brugte formiddagen på arbejdsrelaterede opgaver. Dumt, men de fyldte i hovedet).

Jeg har ikke nået det jeg ville, men jeg har ikke dovnet. Kun gjort tingene i slow......

Kogt suppe på høne og kraftben... Uhm.... en dejlig duft, og smagen var der heller ikke noget i vejen med.

Bagt en kage, efter min mormors opskrift. jeg tog et stykke med i daglig´brugsen, da jeg skulle handle. Datter var nemlig på arbejde og hun kan godt lide lidt kage og det kar resten af de ansatte også.

Så har jeg læst avis og mails, grundigere end jeg plejer.

I eftermiddags, da manden kom hjem, cyklede vi en tur på næsten en time. Luften var mild og ikke så blæsende, så det var en nydelse.

Manden syntes også at hunden skulle have en tur, så han cyklede igen, denne gang sammen med hunden.

Så kunne katten og jeg da gå en tur i Juletræs Skoven.

Her har vist været en skovhugger

Berta balancerer på træstamme

Berta leger Jesus, hun kan gå på vandet

Vandet kan da også drikkes

Hov! fløj der lige en fugl

Hund?? Ræv??Fremmed KAT??

Hun er altså en fin kat




Sidst på dagen kom jeg til at begynde på et nyt håndarbejde.

 FORDI:
 Da jeg var i brugsen mødte jeg en af byens ældste. Kender ham fra idrætsforeningen.

Han så søgende ud og så gik jeg hen og hilste på ham, Han ledte efter et telegram/kort til en barnedåb.

 Jeg spurgte ham om det var til Majas barnedåb. Han lyste op og fortalte glad at det var det da.
Kender du hende, spurgte han ( Det er hans oldebarn ). Jo jeg kender også Maja, det er nemlig vores bedste venners barnebarn.
Barnedåben er d. 10. feb.

Jeg fik lyst til at lave et eller andet stykke håndarbejde til Maja, så derfor gik jeg i gang med endnu et stykke håndarbejde, selvom guderne skal vide at dem har jeg rigtig mange af......

God aften til jer!!!




2 kommentarer:

  1. Hvilken skøn kat!
    Det er så hyggeligt at gå tur med sin kat. Desværre bliver de tit for dovne til det med alderen.

    SvarSlet
  2. Hun kan godt lide at gå med, selv i eftermiddags hvor jeg gik og klippede lidt i nogle juletræer, var hun i nærheden. Klatrede lidt i træer og fangede efter visne blade. HYGGELIGT!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.