onsdag den 27. februar 2013

Jow jow

nu 3,9 kg lettere....................

Det er lang tid siden vægten har været nede hvor den er nu, det er dejligt og jeg fortsætter :) :)
Jeg har op til 30 års alderen kunne spise alt og meget, uden vægten steg. Men det blev det lavet om på, så siden 30 års alderen er der stille og roligt sneget sig mindst 19 kg på. Og jeg tror ikke på at det er fordi hjernen er vokset ( lidt er det nok ).

Som barn vejede jeg ikke et gram for meget.

 Her er jeg vist igang med en påske/forårs løber.                                                                                                                                  For to år siden fyldte jeg  heller ikke ikke så meget som nu.


Billedet bringer mig videre i teksten, nu gider jeg ikke snakke mere om vægt ( jeg gør bare noget ved det).



På lørdag skal jeg sy patchwork igen, sammen med 11 ligesindede, i hvertilfælde hvad gælder interessen for at sy patchwork. Vi har ingen underviser, men vi har alle syet i rigtig mange år. Jeg har vist syet siden vinter/forår 1999, tror jeg.


Jeg fløjter åbenbart mens jeg tænker ;)


Også i patchwork er jeg igang med mange ting, jeg skal vist til at stoppe med at begynde på nyt. Men det er svært, for der er så mange skønne ting som skal afprøves, og jeg synes det er sjovest at lave toppen til et projekt. Det med montering er lidt kedeligt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.