mandag den 4. marts 2013

Smil, smil, smil, og så et surt opstød til sidst....

Jeg har ferie i denne uge...  SMIL!

I går havde min dejlige mand 25 års jubilæum med sit arbejde.
Vi fejrede dagen med en tur i biografen og var ude at spise på restaurant.
Det var rigtig hyggeligt!...... SMIL!

Jeg har nydt dagen i dag, gik tur med hunden kl. 7 i morges og nød synet af solen stod op, 45 gæs, en fiskehejre, lyden af spætten og bogfinken der fortalte hvor dygtig den er. Derefter slappet af, gjort lidt rent, tænkt positive tanker, hæklet lidt på Klokkeblomst......... SMIL!

Efter 10 timers arbejde kommer manden hjem ( havde 4 timers overarbejde ) og inviterer mig, på firmaets vegne, ud og spise på en af Aalborgs spændende restauranter ( den jeg gerne vil prøve ) PRINSESSE JULIANE, for at fejre jubilæet, sammen med hans direktør og nogle af mestrene. MEN det er på en dag hvor jeg absolut ikke kan få fri. Der er allerede 4 andre foruden lederen der har fri, og en af mine kollegaer har måtte droppe sit ønske om en fridag. Jeg har oven i købet 4½ times overarbejde den dag..................... her var så det SURE OPSTØD!!!!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.