mandag den 4. marts 2013

Hjernen er for stor

eller huen for lille.

Jeg har strikket en hue til mig selv. Den skal varme mine ører når jeg er på legepladsen.

Men den er blevet for lille.

 Jeg har strikket uden opskrift.

Huen var rigeligt stor, da den kom af pinden. Den fik en tur i vaskemaskinen på 30 grader, uldprogram og med uld vaskemiddel. Det ændrede ikke noget, den var stadig for stor.

Så fik den en en tur på 30 grader alm.vask og med almindeligt vaskepulver.

SÅ skete der noget, den blev meget lille. Jeg hev og trak og hev og trak. Nu kunne den lige passe til hovedet, men det var ikke lige hvad jeg havde tænkt mig.....


Nu overvejer jeg at lave en slids til hank og et hul til tud, så har jeg en TEVARMER!!






2 kommentarer:

  1. Intet er så galt, at det ikke er godt for noget....
    Men alligevel, det er da ærgerligt med den hue, e´der ikke blev hue alligevel. Jeg kan ikke tilbyde at overtage den, har selv et ret stort hovede.
    - Forresten var Einsteins hjerne under gennemsnitlig størrelse. Heller ikke der kan man åbenbart gå efter størrelsen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.