søndag den 24. februar 2013

Søndag, hviledag



Ikke helt hviledag-
Jeg har været til børnefødselsdag, 6år og 12 år. Mine to yngste niecer.

Jeg var alene afsted, min kære mand er syg og dårlig, forkølelse med hoste ( for anden gang denne vinter).

Det er hyggeligt med familiebesøg. Jeg fik snakket med søster og svigerinde, om løst og fast, bl.a. kommende 30 års fødselsdag, ikke min ;).
Vi snakkede ferie og det irriterende ved at der er "ferielukning" i børnehaver, både for forældre og dem som arbejder der. Det tvinger nogle til at holde ferie forskudt med ægtefælle. Og det er ikke iorden!! ( I kan nok hører hvem der risikerer at blive ramt her).

Vi fik også vendt masser af andre emner :)

Gaven til den 6 årige var bl.a denne bøllehat, hæklet med inspiration fra nettet og fra smartphonen:

( jeg har problemer med at uploade til picasa, så I må vente lidt med billederne). De er her!!




Hjemme igen, havde Berta fanget sig en mus, som manden syntes hun godt måtte lege med indenfor (hm) kan godt huske hvad der skete sidst.


Berta med fangst
Dejligt at "mor" er hjemme igen

Selvtilfreds kat





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.