onsdag den 10. april 2013

Dag 6

Nu er der helt klar til at murer og vvsér kommer i morgen.


Hunden bliver afhentet af min mor i morgen tidlig, efter jeg er kørt på arbejde. Hun er jo ikke en særlig modig hund, så det vil være synd for hende at der kommer fremmede i huset, når vi ikke er hjemme.

Jeg glæder mig til at komme hjem og se, et nystøbt gulv med indlagt gulvvarme :)



Nu vil jeg også i seng, er lige kommet hjem efter en hyggelig aften i børnehaven, med forældre spisning. Det er rigtigt hyggeligt at snakke med forældrene under afslappede omgivelser. Vi snakker ikke udelukkende børn, men kan også tale voksen snak.

Jeg skal lukke børnehaven op i morgen tidlig, så det er på tide at finde under dynen.


Godnat, sov sødt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.