torsdag den 11. april 2013

Dag 7

Dette dejlige syn mødte mig da jeg kom hjem efter 8½ timers arbejdsdag, hvor de 4 af dem er foregået ude i Mølleparken. Hold nu op hvor var der koldt.....  Vi tog også senere afsted og tidligere hjem, end vi ellers havde planer om. Børnene kunne ikke holde varmen når de sad stille, og det var de jo lidt nødt til mens vi spiste vores madpakker.

Da jeg havde fri var jeg ude og lede efter gulv og væg klinker. Jeg har, fra før jeg byggede helt nyt hus i 1998, drømt om et gulv i sorte og hvide tern. Det måtte jeg ikke få dengang.
Nu må jeg gerne..... og så er jeg alligevel ikke helt sikker på om det nu skal være sådan.
Det skal stadig være sort/ hvidt eller måske antrasit/hvid. Og det skal måske ikke være helt ternet, men hvidt med mørke fliser hist og pist......
Ja nu må jeg tænke........................





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.