søndag den 29. maj 2016

En skøn søndag

Vi har i flere år talt om at besøge Rhododendron parken i Brønderslev. I dag gjorde vi det.

Vi pakkede madkurven og begav os nordpå. Jeg tog fejl af en vej, så vi kom ind over Store Vildmose. Det gjorde ikke det mindste, her var jo også dejligt. 












Det var helt overvældende, et farveorgie.... Svage, spæde, yndige, prangende og larmende farver.


Nu var vi jo ude og kører, så sen frokost ved Vesterhavet i Blokhus.
Uha, jeg er vist ikke som flertallet, har jo hørt at Blokhus er hyggeligt. Hm... jeg synes der var mange butikker. Efter min målestok var det så som så, med en hyggelig ferieby. Ikke et sted jeg vil vælge.
Jo, måske ude i klitten :)

Kaffen drak vi ved Bjerget på Gjøl. Ved foden af bjerget sang nattergalen så smukt.





Dejlig forårs søndag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.