torsdag den 5. januar 2012

Duften breder sig

UHM! Duft af hjemmebagt brød......

Jeg trakterer kollegaerne med hjemmebagt morgenbrød i morgen... I ovnen er alm. gammeldags franskbrød, flettet i dagens anledning og et valnøddebrød. Dertil oste, peberfrugt og nødder i honning.
Det kan vist ikke blive bedre..

Børnene i børnehaven trakteres med spyd med frisk frugt og en lille æske smarties, mon ikke de tager godt imod det?!

Anledning?  fødselsdag på lørdag!






Denne uhyggelige og lidt grimme ugle var jeg bange for som helt lille, da den stod hos min farfar.
Da han døde kom den til at stå hos mine forældre og på et eller andet tidspunkt endte den hos mig.

Den har altid været gemt væk, men nu vil jeg have den til at stå fremme, grim eller ej!!

Hvorfor? aner det ikke?!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.