lørdag den 7. januar 2012

Hip, hip....


I dag er det....... ja og det er nr. 47 af slagsen.


Jeg havde gæster i går, til spisning. Det var hyggeligt!

Og begavet blev jeg også, i går!

Så ingenting i dag, åh jo forresten. Svigermor sagde i aftes at jeg ikke måtte åbne kuverten, før det var min rigtige fødselsdag.
Så det gjorde jeg i aftes kl. 00.03, lige inden jeg skulle sove.
Dejlige kroner, som blev formøblet i dag.

Buket og kroner fra mor og bonusfar..



Fødselsdagskort fra........ læs selv
Serveringsfad og olie/eddike flaske fra mine børn og svigersøn. Blomster fra svigerinde og svoger.
Strikkekit og ørestikker fra kollegaerne.

Gaver fra børnene på min stue.
Malthe har tegnet kortet " Du har store ører!!"
Ellen, Kaja og Lucas har lavet perleplader. "vil du stryge dem når de er færdige, men du skal lukke øjnene"! Vi fandt heldigvis en anden som ville stryge dem.

Vida har lavet begge malerier. Flotte! Dem er jeg ekstra glade for.
Halskæde/broche fra min mand. "Du kan bare bytte den til en hvid, men den skulle bestilles hjem. Og jeg syntes du skulle have en pakke!" Han er sød!!



Buket fra mand og hund.
Hvorfor kravler du rundt på stolene? Jeg vil også være med!!



Og hvorfor ville jeg så ikke have gæster i dag?
Jeg er nu blevet så gammel at jeg godt tør stå ved at jeg i mit liv, har tilbragt for mange af mine fødselsdage i køkkenet, for at servicerer andre.

Det gider jeg ikke mere!!


Ikke i år, ihvertilfælde..........

(får straks dårlig samvittighed, tænk hvis der er nogen som læser dette og bliver fornærmede. Nej det må de altså selv døje med!!!)


God 7.januar til jer!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.